Summa sidvisningar

tisdag 22 januari 2013

Min familj

Min mamma Helen är en underbar mamma. Hon hjälper mig med otroligt mycket och nästan mer än man kan begära av en mamma.

Min pappa Roger är fantastisk som hjälpt mig med mitt intresse för motorer och fordon. 

Min syster Fanny är en underbar syster som låter mig få vara med och dela glädjen både genom min systerson Rasmus men även allt annat som hör därtill.

Min familj är en familj som ställer upp i vått och torrt.
En familj att vara stolt över och jag vet att min diagnos har tagit hårt på dem då jag märkt det på dem och det är en diagnos som de flesta skulle vara ledsna över att få och även att vara med om.

Jag har även min mormor Doris som står mig mycket nära och även hon hjälper mig med olika moment som behövs för att jag ska klara av vardagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar