Summa sidvisningar

onsdag 23 januari 2013

Emd

Mina idoler är EMD och jag träffade dem då jag var i stockholm.

När jag var med dem så pratade vi om musik och att musik betyder mycket för mig. Att sjunga och lyssna på musik ger mig ett inre lugn.

Danny Saucedo sa till mig att jag hade en stark röst vilket gjorde mig glad. Han sa att jag inte skulle sluta med musiken och det ska jag inte göra heller. Musiken måste jag ha för att kunna gå in i mig själv, kunna känna frid och helt enkelt må bra.

Jag fick spela in en låt med dem vilket är en av mina bästa minnen från den dagen. Att jag fick vara med dem och få dela med mig av all min visdom gjorde bara dagen ännu mer speciell.


2 kommentarer:

  1. Du har inte låten du fick spela in med dem?
    Länken fungerar ej.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu har jag fixat filmen och den kommer synas och kunna ses inom en vecka.

      Radera