Summa sidvisningar

fredag 16 februari 2018

Mycket vila...

Idag så var jag på gymmet och det gick hur bra som helst. Har vilat hela veckan före detta pass på grund av att det har varit så mycket jobb på sidan av gymmet. Så jag hade så otroligt mycket att ge idag. Det var verkligen härligt att känna på när man hade så mycket kraft kvar i kroppen. Det kan ha varit positivt att jag har varit borta från gymmet ett par dagar trots att folket på gymmet har undrat vart jag har hållit hus, för nu har jag samlat ny kraft och jag känner att min träning ger effekt.

Har fortfarande lite problem med mitt onda ben, så därför blir det ganska mycket överkropp och det är därför det är viktigt att jag vilar någon dag så jag inte kör mig helt slut i samma muskelgrupp nu när jag inte kan köra så mycket benövningar.

En annan sak jag skulle vilja göra som hade varit så otroligt kul, det är att träffa Aron Andersson. Jag skulle vilja höra hans historier för han är verkligen en förebild för mig.
För alla som inte vet vem han är så är det en person som sitter i rullstol precis som mig och han gör verkligen det som ingen tror ska vara möjligt.

Jag lägger ut ett klipp här nedanför, både på mitt träningspass men även ett med Aron så att ni som inte vet vem han är ska få se.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar