Summa sidvisningar

torsdag 4 januari 2018

HOCKEYKVÄLL!!!

Ikväll/Inatt är det mycket hockey att se fram emot!


Första matchen som spelas är när Skellefteå AIK ska möta Mora IK på bortaplan, där hoppas jag självklart att Skellefteå tar hem det och hoppas att dom kan hålla en ledning hela matchen denna gång.


Nästa match som spelas är när Sverige ska möta USA i en semifinal i junior VM. Där tror jag att det kommer att bli en jämn match där jag inte vet vem som drar det längsta strået. Jag hoppas självklart på Sverige.


Sist men inte minst så spelar mitt älskade Nashville Predators mot Arizona Coyotes i NHL. Nu hoppas jag verkligen att dom börjar vinna igen. Därför hoppas jag att Viktor Arvidsson med hela gänget gör en kanon match och tar hem segern.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar