Summa sidvisningar

torsdag 19 oktober 2017

Nu är det dags för ett HATTRICK!!!


Igår så spelade mitt andra Skellefteå lag SK Lejon en match borta mot Kiruna IF i hockeyettan. Där lyckades Lejon att ta med sig alla tre poängen hem till Skellefteå efter en 1-3 seger. Det känns roligt att grabbarna har börjat ta mer poäng. Nu får man bara hoppas att det håller i sig och att dom fortsätter att vinna.




Idag spelar ju även Skellefteå AIK mot Linköping HC som alla redan vet och där tror jag även att Skellefteå laget tar hem segern. Jag tror det blir 3-2 eller 3-1 till Skellefteå, vad tror ni mina läsare?



Och i natt spelar ju även mitt älskade Nashville mot Philadelphia på bortaplan, där tror jag även på seger för mitt Nashville.
Så nu hoppas jag att alla mina tre lag tar hem en seger så att det blir ett äkta hattrick!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar